Senaste nytt

Boka av personer i en och samma bokning med poäng?

Impendill

Medlem
Hej!

Jag tänkte bjuda mina vänner och min blivande fru till Munchen i början av nästa år med Eurobonus-poäng. Då jag är osäker på om de kan åka med så undrar jag om man kan boka av mina vänner och fortfarande åka med min sambo om det är i samma bokning? Eller bokas alla av då?


Tacksam för snabb respons.
 

CharlieK

Medlem
Det är inga problem att bara boka av vissa personer i bokning med bonuspoäng, både skatter och poäng återbetalas dessutom.
 

CharlieK

Medlem
Är det verkligen korrekt? Jag har fått rakt motsatt besked av SAS tidigare.
Jag har gjort det på tre olika bonusbokningar senaste halvåret (alla bokade i GO), utan något som helst problem då jag ringt in till kundservice. Sen om dom har gjort rätt eller om jag har haft tur kan jag inte svära på, men går du in på länken: Avbokning EB - SAS så finns ju dessutom en funktion där man kan skriva in om man vill boka av hela bokningen eller bara vissa personer.
 
Last edited:

Agö

Medlem
Jag har gjort det på tre olika bonusbokningar senaste halvåret i alla fall(alla bokade i GO), utan något som helst problem då jag ringt in till kundservice. Sen om dom har gjort rätt eller om jag har haft tur kan jag inte svära på, men går du in på länken: Avbokning EB - SAS så finns ju dessutom en funktion där man kan skriva in om man vill boka av hela bokningen eller bara vissa personer.
Lysande. Den där funktionen har jag aldrig sett. BC at its best.
 
Toppen