Senaste nytt

Poängerbjudande på SAS desinationer, boka 29 September - 6 Oktober

varva77

Medlem
Törs man hoppas på något bra erbjudande i business long haul?

"Håll utkik i din mejlbox under tisdagen 29 september. Då firar vi lite extra som tack för att du och våra medlemmar redan i år har rest iväg på 1 miljon bonusresor. Missa inte ett riktigt fint poängerbjudande på bonusresor!"
 

Elias

Medlem
Erbjudanden ligger uppe nu, liknande erbjudanden som var i Juni samt i December förra året.
10-50% rabatt i GO på longhaul.
50% rabatt i GO&PLUS domestic inom norden samt 50% rabatt i GO&PLUS Nordic+ till Nordic+
samt 40% rabatt inom övriga Europa så att säga.
EuroBonus pongrabatt - SAS
upload_2015-9-29_4-52-44.png
 

Attachments

  • upload_2015-9-29_4-53-50.png
    upload_2015-9-29_4-53-50.png
    35 KB · Visningar: 221

Dr. Miles

Expert
Erbjudanden ligger uppe nu, liknande erbjudanden som var i Juni samt i December förra året.
10-50% rabatt i GO på longhaul.
50% rabatt i GO&PLUS domestic inom norden samt 50% rabatt i GO&PLUS Nordic+ till Nordic+
samt 40% rabatt inom övriga Europa så att säga.
EuroBonus pongrabatt - SAS
Visa bifogad bild 41887
Tack!
Stockholm-Hamburg T/R i SAS Go för 10.000 poäng, dessutom går det att avboka/ändra fram till dagen innan, anses det som en riktig bra deal för mig.
 

nissefalk

Medlem
Provade just att boka Chicago, jag är silver och det gick inte för de poängen nämnda ovan, så kanske de släpper till andra and Diamond och Guld senare i veckan
 
Onsdag för guld, stod det i ett mail jag fick. Men antar att om det inte finns platser när man vill resa nu innan kampanjen så finns det inte heller när kampanjen startar?
 

Xavi11

Medlem
Är diamond men får inte upp det här erbjudandet när jag testar att boka awardresa? Är det speciell länk som gäller (har inte fått mail från sas ännu)?
 
Toppen