Senaste nytt

Condor Mileage Bargains

themroc

Medlem
Hade lite miles vars giltighet var på väg att utgå och hittade (samt bokade) FRA-MRU för 30 000 miles ToR (i ekonomiklass, "skatter och avgifter" hamnade på SEK 3354). Det här får väl sägas vara en rätt bra deal för en så lång sträcka?

Miles & More - Condor: Now with Condor mileage bargains - travel the world for just a few miles

Sen återstår det ju förstås att se hur bra man mår efter 12h i en tortyr/charterkonfigurerad 763. Någon här som har erfarenhet av Condor?
 

Traveller

Medlem
Condor är helt okay. Jag har flugit med dom till Mexico och till Maldiverna. Visserligen flög jag inte i ekonomi utan i deras premiumklass. Maten bra, service ok, stolarna ok så inget egentligt att klaga på så länge man är beredd på att det inte är ett affärsflyg utan ett "semesterflyg".. Vid landningen i Cancun kom den ack så vanliga charterapplåden...
 

ted

Ny medlem
Flög Condor FRA - SJU i februari i Ekonomi. I stort upplevde jag det som en vanlig reguljärflygning, inga tax-freepåsar och ingen skraplottsförsäljning.
 

gdaily

Medlem
Hade lite miles vars giltighet var på väg att utgå och hittade (samt bokade) FRA-MRU för 30 000 miles ToR (i ekonomiklass, "skatter och avgifter" hamnade på SEK 3354). Det här får väl sägas vara en rätt bra deal för en så lång sträcka?

Miles & More - Condor: Now with Condor mileage bargains - travel the world for just a few miles

Sen återstår det ju förstås att se hur bra man mår efter 12h i en tortyr/charterkonfigurerad 763. Någon här som har erfarenhet av Condor?

Var det Miles&More-poäng du använde för att boka?

Edit: Ja uppenbarligen, det stod ju i länken, dumma mig...
 
Toppen