Senaste nytt

Har nätterna för CCC men när syns det?

miramax

Medlem
Jag hade natten till idag min 75e natt för 2015 i CC. På fredag åker jag till Radisson Martinique i New York i 8 nätter. Jag skulle förstås gärna vilja att de kunde se att jag är CCC på Martinique men det brukar ju ta lite längre tid än så innan det i alla fall syns på hemsidan.

Och jag vill ju verkligen få poängbonusen för CCC för mina 8 nätter i new york.

Någon som varit med om detta eller vet något om hur det funkar?
 

mha321

Medlem
Jag tycker det varierar från hotell till hotell men brukar ta någon vecka eller så? När jag gick upp till ccc så uppdaterade statusen samtidigt som de nätterna postade, ingen extra fördröjning.

Det *borde* ju räcka med att statusen går upp *under* din stay i new York för att få bonusen. Däremot om du vill ha ccc förmånerna så måste den ju göra det innan du checkar in, och då är det nog lite tight om tid...
 

miramax

Medlem
Jag tycker det varierar från hotell till hotell men brukar ta någon vecka eller så? När jag gick upp till ccc så uppdaterade statusen samtidigt som de nätterna postade, ingen extra fördröjning.

Det *borde* ju räcka med att statusen går upp *under* din stay i new York för att få bonusen. Däremot om du vill ha ccc förmånerna så måste den ju göra det innan du checkar in, och då är det nog lite tight om tid...

Japp. De extra poängen borde jag få på ett eller annat sätt tycker jag också.

En trevlig personal på Royal viking menade att de i datorn kan se statusen innan jag kan se den på clubcarlson.se. Detta vet jag dock inte vad jag ska tro om.

Förmånerna jämfört med Gold kanske inte är så många att det spelar så superstor roll men vore ju kul.
 
Toppen