Senaste nytt

Euro Traveller som BA Gold

trekker

Medlem
Jag kommer i dagarna att flyga BA i Euro Traveller. Jag kom pa att jag faktist aldrig gjort detta sedan jag blev BA Gold. Kan jag forvanta mig nagot extra, t ex kan jag bestalla Champagne trots att jag sitter i ET? Jag gissar att svaret ar total nej pa att forvanta sig nagot extra, men ni andra kanske vet nagot som ar bra att ha med sig.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

JensE

Medlem
Nu har jag suttit väldigt få gånger i Euro Traveller men aldrig fått någon recognition.
Så det är väl som SAS ungefär fast man behöver inte betala för drickat ;-)
 

nota bene

Medlem
Jag har lyckats med detta pa ena benet, men det andra ar ALLA platser fram till rad 16 redan tagna - eller inte slappta. Tycker detta verkar konstigt.
Låter ovanligt. Kan det vara en Embraer eller prop med balansproblem? Annars låter det mycket ovanligt om det inte är en stor gruppbokning med förbokade platser.
 

trekker

Medlem
Låter ovanligt. Kan det vara en Embraer eller prop med balansproblem? Annars låter det mycket ovanligt om det inte är en stor gruppbokning med förbokade platser.
Det ar en A320 - Alla platser fran rad 5-10 ar otillgangliga - sedan ar det endast mittensaten ner till rad 16 varpa jag bokat forsta lediga gangsate som ar pa rad 17.
 

nota bene

Medlem
Det ar en A320 - Alla platser fran rad 5-10 ar otillgangliga - sedan ar det endast mittensaten ner till rad 16 varpa jag bokat forsta lediga gangsate som ar pa rad 17.
Som sagt konstigt... Men spelar ju ingen större roll om man har gång på rad 6 eller 16 eller 26... Är det inte exit row är ju alla samma i alla fall.

Sedan de nya kabinerna infördes bokar jag endast CE om det går att sitta på rad 1 (bokar av inom 24 timmar om det ej finns). Åker nästan bara ET på shorthaul. Tycker att man får bra värde för pengarna med enklare macka, dryck och oftast nödutgång.
 

trekker

Medlem
Som sagt konstigt... Men spelar ju ingen större roll om man har gång på rad 6 eller 16 eller 26... Är det inte exit row är ju alla samma i alla fall.

Sedan de nya kabinerna infördes bokar jag endast CE om det går att sitta på rad 1 (bokar av inom 24 timmar om det ej finns). Åker nästan bara ET på shorthaul. Tycker att man får bra värde för pengarna med enklare macka, dryck och oftast nödutgång.
Pa rad 17 kommer jag ju av planet 5 minuter senare!
 
Toppen