Senaste nytt

Kampagne hos Qatar Airways

LarsCph

Medlem
Så er sommeren overstået - og der kører lidt kampagne igen.... For eksempel business til Singapore fra Stockholm til SEK 15.895 eller til Bangkok til SEK 14.495. Travel frem til 31/3-16. Også fra København, men priserne ser lidt bedre ud fra Stockholm.
 

LarsCph

Medlem
de säljer ju slut utan kampanjerna iaf. Jag har haft jättesvårt att hitta platser de datum jag velat resa i höst. Så är nog inte så konstigt.

Ja enig. Jeg skal til Manila i Oktober - da jeg bestilte rejsen for 3 uger siden var der ingen "business saver" tilbage fra København så jeg sparede på det tidspunkt 4.000 DKK ved at flyve CPH-ARN-DOH-MNL i stedet. Rigtig billigt blev det ikke - CPH-MNL-CPH kostede 24.000 DKK. Det er dog stadig billigere end med Thai :)

Jeg syntes dog nok kampagneprisen 15.895 SEK retur til Singapore er en helt fin pris! Til gengæld ser det ud til at de holder prisen oppe på Bali - det er lidt irriterende for vi skal bruge billetter til næste sommer igen.
 
Last edited:

nota bene

Medlem
Känns som om QR trycker priserna uppåt jämför med vårens kampanjer ?
Ja, absolut. Ser ut att bli CX på kampanj för mig till en del destinationer istället. Tyckte att de priser på 10-15k till massvis av destinationer var mycket bra i våras - åker ofta med kollega så 2-4-1 är perfekt.
 
Toppen