Senaste nytt

Eurobonus loyalty 3.0

F

FCT

Guest
Hmm intressant! Kanske ska samla ihop ett EBG, med Pluskampanjen till EWR och Ett Amex Elite så går det ju på ett naffs.
 

Ricci

Medlem
"Vidare berättar han, att SAS ännu inte har tagit något beslut om EuroBonus skall följa utvecklingen i USA och göra intjäningen av poäng mer omsättningsfokuserat."

Jag ser gärna att det blir lite mer omsättningsfokuserat.......(speciellt med tanke på vilka priser SAS tar för Plus och Business från CPH...)
 

Dr. Miles

Expert
"Vidare berättar han, att SAS ännu inte har tagit något beslut om EuroBonus skall följa utvecklingen i USA och göra intjäningen av poäng mer omsättningsfokuserat."

Jag ser gärna att det blir lite mer omsättningsfokuserat.......(speciellt med tanke på vilka priser SAS tar för Plus och Business från CPH...)
Då kommer de nog att lösa problemet genom att ha samma intjäning mellan t ex 100 DKK, 100 NOK, 100 SEK = 1 poäng. ;)
 

crown

Medlem
Att göra det omsättningbaserat vore ju att fortsätta närma sig Norwegian, deras bonusprogram är ju omsättningsbaserat :/

Så bättre om man behåller Eurobonus som det är i det avseendet. Jag ser gärna större kontraster mellan Norwegian och SAS än vad det är idag. Även om utvecklingen är omvänd.
 
Toppen