Senaste nytt

Övrig Fika ombord.

Anfield

Medlem
Då tar vi väl övrig fika ombord.

FlyBe 1.JPG
FlyBe för Finnair


Ryanair 1.jpg
Ryanair

SAS 1.JPG
SAS

SAS 1.JPG
SAS

SAS 1.JPG
SAS

SAS 2.JPG
SAS

Kom igen ös på med flygbolag och fika !
 

flum

Medlem
Dagens undersökning, håller @Anfield med reklamen?

Klassiker! Servera din kladdkaka ihop med Polkaglass. Bättre fika än så blir det inte. (Lejonet & Björnen)
Edit: tog bort bild då det kanske bryter mot copyright.
 

chazzie

Medlem
Jag minns när SAS hade sitt "Snowflake"-bolag så åkte jag och en kompis till Alicante en vecka och på vägen hem hade vi köpt färska baguetter, kokat ägg och gjort en medhavt macka =} Gott var det men jag tackar mitt medlemskap på BC.se att dessa vansinnestilltag fått ett slut :D

Nu glider jag hellre in på en lounge =}
 

johhenrik

Medlem
Jag minns när SAS hade sitt "Snowflake"-bolag så åkte jag och en kompis till Alicante en vecka och på vägen hem hade vi köpt färska baguetter, kokat ägg och gjort en medhavt macka =} Gott var det men jag tackar mitt medlemskap på BC.se att dessa vansinnestilltag fått ett slut :D

Nu glider jag hellre in på en lounge =}
Var ni poppis när ni öppnade upp era äggmackor inne i kabinen? ;)
 

chazzie

Medlem
Var ni poppis när ni öppnade upp era äggmackor inne i kabinen? ;)

Förfallet av Snowflake-konceptet var redan på väg då, så vi hade gott om plats per passagerare i kabinen om man uttrycker det så, men i ivern att konsumera den sista fantastiska spanska baguetten på länge tänkte vi nog inte så mycket på det, jag såg ingen som reagerade nämnvärt, men till saken hör att de flesta var av samma kaliber, så förmodligen hade de öppnat egna mackor i samma veva :D

Champagnefrukost i all ära, men en nyrostad äggmacka med hederlig Kalles kaviar är svårslaget en sur höstmorgon på helgen när man vevar igång någon av nattens NHL-matcher :D
 
Toppen