Senaste nytt

Uppgradera från Premium Eco till Business.

Canadien

Medlem
Testade precis och det gick att uppgradera en Premium Eco klass E med Eurobonuspoäng. 50,000 poäng enkel för ICN-FRA i Airbus 380
 

Canadien

Medlem
Fortfarande möjligt, uppgraderade just på SAS sida m h a 35k EBpoäng MIA-FRA från klass E till business (I). Är ca 2v till avresa, för några dagar sedan fanns det inga platser för uppgradering så det verkar som att de kanske släpper till lite ca 2v innan.
 

JohanA

Medlem
Fortfarande möjligt, uppgraderade just på SAS sida m h a 35k EBpoäng MIA-FRA från klass E till business (I). Är ca 2v till avresa, för några dagar sedan fanns det inga platser för uppgradering så det verkar som att de kanske släpper till lite ca 2v innan.
Kul att höra om din lyckade uppgradering.

Lufthansa ser över award och upgrade inventory varje månad fram till en månad före avgång. Därefter veckovis fram till veckan före avgång. Sista veckan ses inventory över varje dag.
 

Sticktown

Medlem
Jag lånar denna tråd lite, hoppas det går bra.
Jag har registrerat uppgradering från PE till business med miles hos lufthansa och står på väntelista. Flyger fra-sea 16/7 resp sea-fra 21/7. Går det att säga något om chanserna att min uppgradering går igenom, och isf när kan man förvänta sig att få besked?
 
Toppen