Senaste nytt

Boka resa i Mars/April med SAS kampanjen

Fixter

Medlem
Med SAS ny kampanj nu har jag hitta bra priser till London för mig och Damen, dock så Får vi en liten nu i Oktober, kan jag boka med ungen redan nu o sen bara lägga till namn osv efter?

eller måste man ha allt klart med födelsenr osv?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

andersl

Medlem
Med SAS ny kampanj nu har jag hitta bra priser till London för mig och Damen, dock så Får vi en liten nu i Oktober, kan jag boka med ungen redan nu o sen bara lägga till namn osv efter?

eller måste man ha allt klart med födelsenr osv?

Jag har en bokning ARN - HKG i december som jag bokade innan vårt barn var fött, så jag hittade på ett födelsedatum vid bokningen, och ringde SAS och ändrade det efter att hon fötts. Det var inga som helst problem (eller kostnad) att göra det.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Fixter

Medlem
Jag har en bokning ARN - HKG i december som jag bokade innan vårt barn var fött, så jag hittade på ett födelsedatum vid bokningen, och ringde SAS och ändrade det efter att hon fötts. Det var inga som helst problem (eller kostnad) att göra det.


Perfekt, får nog bli något liknande här, Tack
 

Buffy

Medlem
Jag bokade också resa till London med SAS innan vår föddes i Mars. De la till personnummer efteråt. Hem flög frun och lillen Norwegian och enda fär var att vi fick vänta med att lägga till passnummer.
 

olo

Medlem
Jättebra tråd, men det hade varit fint om rubriken hade varit något i stil med "Hur bokar jag en biljett för en infant som ännu inte är född?" eller liknande. Det skulle att fler hittar dessa användbara tips i framtiden. :)
Som trådskapare kan man ändra rubriken i efterhand.
 
Toppen