Senaste nytt

Bokning av Sheraton Grande Bay Tokyo

Samosaguas

Medlem
Sitter och kollar på en bokning vid Sheraton Grande Bay i Tokyo mellan den 3:e och 6:e november, men blir inte klok på alla olika rates via Starwood's hemsida.

Hittar denna rate:
upload_2015-9-14_9-5-31.png


Där man tydligt får informationen att det inte innebär någon kostnad att avboka fram till den 1 november. Men när man klickar på Terms & Details får man följande information:

Rate Description
Book 30 days in advance and save! Includes breakfast. Includes daily breakfast for each guest. This reservation must be booked and paid in advance. It is completely non-refundable.

Vad ska man lita på? Verkar ju onekligen vara en pre-paid rate men man kan ju inte vara helt säker.

Någon som möjligtvis kan hjälpa mig hitta en bra rate för dessa tre dagar (3-6 november för två personer + infant)? Helst avbokningsbar och med frukost men det är inget krav.
 

agehall

Medlem
Det ena behöver ju inte utesluta det andra - dvs du får avboka fram till den 1/11, men du får aldrig några pengar tillbaka. Avbokar du efter så kanske du straffas med extra avgifter utöver rumskostnaden.

Det är väl annars ett rätt OK pris i Tokyo skulle jag säga. Hotell där är sällan billiga.
 

Samosaguas

Medlem
Det ena behöver ju inte utesluta det andra - dvs du får avboka fram till den 1/11, men du får aldrig några pengar tillbaka. Avbokar du efter så kanske du straffas med extra avgifter utöver rumskostnaden.

Det är väl annars ett rätt OK pris i Tokyo skulle jag säga. Hotell där är sällan billiga.
Håller helt med om att priset är bra. Tyckte bara det var lite otydlig information, men din tolkning stämmer säkert.
 
Toppen