Senaste nytt

Arlanda - Salt lake city 3-7 nov

robfro

Medlem
  • Varifrån vill du börja din resa? ARN
  • Var är din destination? SLC
  • När vill/behöver du resa ut? 3 nov
  • När vill/behöver du komma hem? 7 nov (kan komma hem 8 nov)
  • Hur många personer som skall resa? 1
  • I vilken kabinklass? Economy
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? SAS så långt det är möjligt, annars Star Alliance
  • Vad är din budget? (per person) 8 000 SEK
  • Vad är det viktigaste för dig? Korta byten, så mycket SAS som möjligt (EB-intjäning)
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej
 
  • Varifrån vill du börja din resa? ARN
  • Var är din destination? SLC
  • När vill/behöver du resa ut? 3 nov
  • När vill/behöver du komma hem? 7 nov (kan komma hem 8 nov)
  • Hur många personer som skall resa? 1
  • I vilken kabinklass? Economy
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? SAS så långt det är möjligt, annars Star Alliance
  • Vad är din budget? (per person) 8 000 SEK
  • Vad är det viktigaste för dig? Korta byten, så mycket SAS som möjligt (EB-intjäning)
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej
Kontrollfråga bara, vi pratar Salt Lake city och inte Santiago?
 

agehall

Medlem
Kan du vänligen skriva ut flygplatserna i rubriken - det är inte tillåtet med förkortningar i trådrubriker och det gör det svårt att söka efter tråden.
 

robfro

Medlem
Kontrollfråga bara, vi pratar Salt Lake city och inte Santiago?
Ordnat nu.

Kan du vänligen skriva ut flygplatserna i rubriken - det är inte tillåtet med förkortningar i trådrubriker och det gör det svårt att söka efter tråden.
Sorry för det, blev osäker när jag startade tråden och backade såg då "BKK > SYD" bara.

nota bene och Jakob Österberg, tack för kloka tankar. Får ev stanna lördagnatten då :) Star alliance som i ARN-nordamerika med SAS och därefter?
 

robfro

Medlem
Har kikat runt lite nu. ARN-CPH-SFO-SLC-SLC-SFO-CPH-ARN kanske vore något. När jag fyller i såsom i bilden blir allt fel va? Den kommer räkna den som fyra enkelresor? Kommer nämligen inte upp en enda Star Alliance flight. Tänker mig Stockholm-San Francisco med SAS och SFO-SLC med valfritt - helst star alliance - bolag. Vill dock ha så billiga ekonomibiljett som möjligt så blir en lite avvägning (har en budget att resa för, OT/poäng kan jag lägga ut för själv..).
 

Attachments

  • Skärmavbild 2015-09-13 kl. 00.29.40.png
    Skärmavbild 2015-09-13 kl. 00.29.40.png
    328,3 KB · Visningar: 148

agehall

Medlem
Nja, det behöver inte bli fel, men det är troligen enklare ifall du kör med en vanlig round trip-sökning ARN-SLC och anger "CPH SFO" som advanced routing code. (Omvänt i fältet för hemresan då)
 
Toppen