Senaste nytt

Höstlovssemester for 2 vuxna + 3 barn

Andreaszan

Medlem
Hei alle,

Sitter med 6 veckor kvar til höstlovet og en familie som undrar vart vi ska. Googlar og googlar men hittar inget. Det er nog för många val så jag bara ender i en evig loop på ita matrix

Kravene er enkla. Super-nice hotel med pool, varmt klimat, komfortabel resa. Hadde Dubai på radaren men en 2 bedroom på Jumeirah Beach går på 150 lax for 5 netter. På det 80 Danske for flyget så blir det "friskt".Kanskje dere kan åpne mine horisonter lite? Öppen for alla ideer. Florida? Oman? Singapore? Playa de las Americas??


  • Varifrån vill du börja din resa?
    Köpenhamn
  • Var är din destination?
    Var som helst med max 1 stopp
  • När vill/behöver du resa ut?
    24.oktober
  • När vill/behöver du komma hem?
    Senast 31.oktober
  • Hur länge vill du vara borta?
    4-5 nätter
  • Hur många personer som skall resa?
    2 vuxna + 3 barn under 12
  • I vilken kabinklass?
    Business (eller First)
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med?
    Alle etablerade. Om jag kan få använding for mina fjuttiga 100k Avios og BAEC gold eller 230.000 EB-poeng og EBD så er det en ekstra bonus
  • Vad är din budget? (per person)
    40-50" ink hotel
  • Vad är det viktigaste för dig?
    1. Riktig bra hotel med bra pool-fasiliterer. 2. Trevlig transport dit. Gärna longhaul. Hele familien elsker å fly...
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen?
 
F

FCT

Guest
Turkish till Bangkok går på 77,266 DKK dina datum. Hotell torde vara minsta problemet i Bangkok.
 

Andreaszan

Medlem
Bangkok känns lite stökigt, men det er nog mest mina fördommar som spökar. Min bild av den staden kan summeras i Hangover 2, borde jobba lite med det...

Funderat på Marina Bay Sands i Singapore. Bodde der 2 nätter i 2010, i det de da kallade Istana Suiten. Ekstremt trevligt. Hittade presis Qatar Airways for 85 DKK med A350 mellan Qatar og Singapore, men det var små 15 timmars connection på vägen ut...
 
F

FCT

Guest
Ja finns Singapore inom er budget så är det helt klart att föredra. För ungarnas skull så kan ni bo två/tre nätter på Sentosa också.
 
Toppen