Senaste nytt

Live från SK925 Pandion nekades godis Ny smoothigate?

J

JPMorgan

Guest
Ja jag är på väg till Washington D.C på raden bredvid mig sitter ett sällskap på två personer som varit riktigt törstiga. Jag tror sällskapet handlat in 13-14 öl, coca cola i mängder, vatten och allt där emellan som går under kategorien flytande.

Men när killen beställde in en chokladbit och något annat som jag inte såg vad det var ville flygvärdinnan ta betalt. Något han nekade till och hänvisade till Pandion. Flygansvarig kommer in i bilden och det slutar med att han bjuds på chokladen men där flygansvarig säget att det egentligen ska kosta men för den här gången då.

Fick mig att undra. Jag har alltid trott Pandion behandlas med silkesvantar.

Du kanske är medlem här? Hoppas du inte tar illa upp i sådana fall.
 
A

Aurora

Guest
Med mindre crew og vedkommende er medlem på forumet er det vel strengt tatt umulig for oss å vite hva som har skjedd på grunnlag av hva noen har observert litt på avstand....?
 

Ricci

Medlem
Vilken tur att du är planet idag.....igår till Washington D.C så var en incident gällande "look a like" pulver för Anthrax.....
Som jag försod var det på håret att amerikanska myndigheter hade checkat alla ombord.....men nu valde att bara hålla kvar den familj som satt närmast...
 

AABack2ARN

Medlem
@Ricci: Intressant
Fick uppfattningen att det förekom extra säkerhetskontroller både i Köpenhamn och DC. Kan det stämma och var det i så fall kopplat till detta? Känns lite märkligt att man skulle känt till pulvret innan boarding..?
 
Toppen