Senaste nytt

Avianca till Bogota

Viking75

Medlem
Brukade inte Avianca flyga dreamliner från London? Ser ut som man enbart flyger dessa maskiner från Madrid 2016!
Jag vet inte men deras A330 i business på sträckan London Bogota är väl ingen höjdare gällande hårdvara?
 

olo

Medlem
Jag har tittat på tider under våren och det verkar vara A330 till London och Barcelona, men Dreamliner till Madrid.
Är också intresserad av skillnaden mellan dessa! Är det värt vägen via Madrid?
 

Viking75

Medlem
Ja det är ju i mitt tycke en rätt bra business i deras dreamliner. Vad jag vet så har väl deras A330 inte uppgraderats? det är nog ev. recliners...
 

Impendill

Medlem
Jag åkte med deras dreamliner alldeles nyss mellan JFK-BOG-LIM och det var väldigt trevliga flygplan med bra komfort och gott om plats.
Sedan flög jag A330 mellan LIM-GRU och det var ett nattflyg som visserligen bara tog 5 timmar men det var ingen vidare komfort att tala om. Stolen gick inte att fälla helt så det blev lite obekvämt faktiskt.
 

Viking75

Medlem
Jag åkte med deras dreamliner alldeles nyss mellan JFK-BOG-LIM och det var väldigt trevliga flygplan med bra komfort och gott om plats.
Sedan flög jag A330 mellan LIM-GRU och det var ett nattflyg som visserligen bara tog 5 timmar men det var ingen vidare komfort att tala om. Stolen gick inte att fälla helt så det blev lite obekvämt faktiskt.
Se där! det verkar som om man kasta om "kärrorna" hej vilt. Det gör det lite lurigt att planera.
 
Toppen