Senaste nytt

söker tips: Destinationer under 10k i C med widebody

mattley

Medlem
Förtydligande, startar från CPH.
Resa för julhelgen. Under reor har jag sett Bangkok, NYC och Dubai för de pengarna, dock inte så sugen på just de resmålen för tillfället. Kom med förslag, allt är av intresse.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Vaniljvodka

Medlem
Jag har själv letat runt efter resor strax innan jul och de flesta bolag erbjuder ju sällan några bra priser den perioden, snarare tvärtom. Under 10k är nog relativt omöjligt närsom iofs.

Turkish till Hong Kong för drygt 12k finns på datum innan jul. Samma destination finns även med SAS i PLUS för 9k när jag kollade för ett par dar sen. Kolla deals-forumet för mer detaljer kring dessa.

Edit: Det här gällde alltså avresor från Stockholm, vet inte hur det ser ut för CPH.
 

palmen

Moderator
Förtydligande, startar från CPH.
Resa för julhelgen. Under reor har jag sett Bangkok, NYC och Dubai för de pengarna, dock inte så sugen på just de resmålen för tillfället. Kom med förslag, allt är av intresse.
Använd gärna den här mallen så blir det lättare att hjälpa till
Letar du efter flygbiljett? Använd den här frågemallen när du startar en ny tråd | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

Personligen tror jag det blir väldigt svårt att hitta under 10k i business runt jul oavsett destination.
 

fcx

Medlem
Tel Aviv med Swiss (A330) ligger strax under 10k över jul.

CPH-ARN-LHR. BA flyger 767 en avgång om dagen

Annars tror jag att det är svårt att hitta widebody i den prisklassen vid den tiden.
 

mattley

Medlem
Använd gärna den här mallen så blir det lättare att hjälpa till
Letar du efter flygbiljett? Använd den här frågemallen när du startar en ny tråd | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

Personligen tror jag det blir väldigt svårt att hitta under 10k i business runt jul oavsett destination.

Jo mallen är bra dock kände jag att detta var en bred fråga på destinationer i allmänhet, kanske skulle tillägga att det tvunget inte behövde vara vid jul utan när som helst, dock trevligt om det var runt jul när man är ledig.
 
Toppen