Senaste nytt

Ethiopian Airlines: Buy One Get One Free

Palazzi

Medlem
Tackar!

Med marginal årets bästa deal för min del. ARN-SEZ ; 11-17 April. 6643kr för två personer!

Jag tjänar även 11.046 miles till Turkish Airlines Miles & Smiles... Har redan lite poäng på kontot, och med 25% poängrea kostar det 15.000 miles för ARN-IST:)

Tre T/R resor för 6643kr!
 

Pixel

Medlem
Tackar!

Med marginal årets bästa deal för min del. ARN-SEZ ; 11-17 April. 6643kr för två personer!

Jag tjänar även 11.046 miles till Turkish Airlines Miles & Smiles... Har redan lite poäng på kontot, och med 25% poängrea kostar det 15.000 miles för ARN-IST:)

Tre T/R resor för 6643kr!

Fick du någon hint om vilka tider som ernjudandet gäller? Ringde du till dem eller går det att få fram via hemsidan?
 

Palazzi

Medlem
Har inte bokat än. Tittade bara ut tänkta datum i kalendern... tänkte ringa imorgon. Möjligen är det väl något dyrare att boka via telefon, men det bör väl inte vara alltför stor skillnad :)
 

Pixel

Medlem
Erbjudandet om åka 2 betala för 1 gäller tydligen bara om du åker från Beirut, Tel Aviv, Mumbai, New Dehli och Dubai.
 

Palazzi

Medlem
Tyckte det verkade för bra för att vara sant...:(

Hittade du informationen på hemsidan eller fick du svar via kundtjänst? För på erbjudandet står endast : "* fare does not apply for passengers from the US.".... Dock blir man ju inte förvånad att undantagen är flera....
 

Pixel

Medlem
Tyckte det verkade för bra för att vara sant...:(

Hittade du informationen på hemsidan eller fick du svar via kundtjänst? För på erbjudandet står endast : "* fare does not apply for passengers from the US.".... Dock blir man ju inte förvånad att undantagen är flera....

Ringde deras dygnet-runt kundtjänst och hon var mycket tydlig att erbjudandet inte gällde från Stockholm.
 

Palazzi

Medlem
OK, det var ju tråkigt. Om det åtminstone hade varit möjligt från någon annan Europeisk destination hade man ju kunnat ta ett connection-flyg , men att först ta sig till Dubai verkar väl lite väl omständigt....
 
Toppen