Senaste nytt

Förslag på 4-5 stjärnigt hotell i Chicago

Bridgeman

Medlem
Någon som kan ge förslag på 4-5 stjärnigt hotell i Chicago. Har tittat på Langham samt Trump någon som har bott på något av dessa som ev kan rekommendera? Tar tacksamt emot förslag.
 

lilly k

Medlem
Jag har bott på Trump. Finns kök i rummet så det funkar fint att ordna egen frukost. Vi var jättenöjda med vistelsen där!
 
F

FCT

Guest
Det är en väldig skillnad på 4-5 stjärnigt. Vissa 4-stjärniga är knappt värd tre stjärnor medan det finns de som definitivt värda fem stjärnor.
Så, söker du "good enough" eller söker du sann 5-stjärnig elegans?
 

johhenrik

Medlem
Jag kan rekommendera InterContinental i Chicago. Bra läge och riktigt bra service. Men det kostar ju en del, som bra hotell i stora städer i USA brukar göra...
 
F

FCT

Guest
Jag bodde tidigare i år på Radisson Blu Aqua vilket jag var väldigt nöjd med.
Se till att boka med frukost bara då det som vanligt är väldigt dyrt att köpa till.

Modern lakefront, skyline hotel - Radisson Blu Aqua Hotel Chicago
Radisson Aqua ligger tyvärr lite off. Inte så mycket roligt runtomkring. Frukosten var dock bra... men ca $35 inkl. dricks är mastigt. Tur man är baserad i danmark och slipper det svenska systemet för traktamenten! :)
 

jumbooze

Medlem
Jag kan rekommendera InterContinental i Chicago. Bra läge och riktigt bra service. Men det kostar ju en del, som bra hotell i stora städer i USA brukar göra...
Jag har bott där, använde hotell tonight appen och betalade typ 60 USD (lågsäsong) och fick dessutom upgrade som Plat Amb även om jag bokat "grå bokning / 3rd party"
 
Toppen