Senaste nytt

Malaysia Airlines Airbus A380 opererar Kuala Lumpur-London/LHR fr o m 2012-JUL-01

Dr. Miles

Expert
Eftersom Malaysia Airlines(MH) kommer att bli medlem av oneworld i slutet av 2012, postar jag här.

Malaysia Airlines kommer att flyga Kuala Lumpur-London Heathrow(LHR) med Airbus 380 fr o m 2012-JUL-01, tre gånger i veckan. Senare fr o m 2012-AUG-24 kommer de att flyga dagligen.

.2..5.7
MH2
Kuala Lumpur 23:40 - London/LHR 05:50+1

1.3..6.
MH3
London/LHR 12:00 - Kuala Lumpur 07:25+1

Källa: airlineroute.net
 

Dr. Miles

Expert
A380 | Malaysia Airlines

Malaysia Airlines Business class på Airbus A380
LocationB_03.JPG

LocationD_22.JPG

(Foto: Malaysia Airlines Press Room)
 
Last edited:

Jacob

Medlem
Idag 2 juli är det premiär för Malaysia Airlines första A380 flygning mellan London och Kuala Lumpur. Flyg MH 003 lyften från Heathrow klockan 12 lokal tid.

Här finns mer info om Malaysia Airlines A380.
A380 | Malaysia Airlines

Första klass kabinen ser inte helt fel ut! :)
 

Alf

Medlem
Det var usla bilder MA lagt ut på sin A380, det ser ju ut som en operationssal. Jag gillar bolaget för dom har en utsökt satay i C klass och jag ser fram emot att dom kommer med i Oneword.
 

Miljon3

Medlem
Malaysia Airlines Airbus A380 flyger Kuala Lumpur-London/LHR fr o m 2012-JUL-01

"our new business class is currently under construction and should be finished by 2015"
Så känns den där bilden
 

Dr. Miles

Expert
Deras reportage framstår ju som mindre bra om man jämför mot alla förstklassiga reportage här på BC.se ;)

De skrev ett reportage inom två veckor. (Första MH A380 flight var 2012-JUL-01)
Jag tycker att de har ändå skrivit okej reportage. Vissa saker vill man gärna publicera snabbt än göra ordentligt fundering=långsamt.
 
Toppen