Senaste nytt

AVIS - 6000 poäng: hyr minst 4dgr och betala med SAS American Express

Homer

Medlem
Terms and Conditions:

  • 1. Only valid for Avis rentals paid with a SAS EuroBonus American Express Card starting with 3757, 37541716, 37541715 or 37541705. 2. Valid for reservations created in the period 1st to 30th September 2015 and with rental period 15th September 2015 to 15th January 2016.

    3. Valid for rentals in Europe, Middle-East and Africa.

    4. Valid for 4 days or longer rentals.

    5. 5,000 EuroBonus Extra points will be awarded when making your payment with a SAS EuroBonus American Express Card in addtional to a minimum of 1,000 Extrapoints awarded by making your reservation via www.avisworld.com/EuroBonus. 500 EuroBonus Extra points will be awarded when making your reservation via Avis websites or Avis Call Centre when your EuroBonus AWD has been quoted.

    6. Your EuroBonus Extrapoints will be added to your EuroBonus account 7 days after your Avis rental has taken place.

    7. Only valid when your EuroBonus AWD number has been quoted. Your AWD code is located on the back of your card. Your AWD number will automatically be applied when booking via www.avisworld.com/EuroBonus

    8. Free additional driver. Simply make your reservation as normal and then request an additional driver to be added when you collect your car. If additional driver is added at time of reservation you will see the additional cost. The cost for additional driver will be removed when you collect your car.
Great Avis deals for EuroBonus members
Benefits for EuroBonus Customers
 

FF#1

Medlem
Homer, du försätter mig i en svår situation... vet ju hur det brukar gå med dessa men nu har hag strax en bilhyra där jag behöver extra förare på 6 dagar där den här skulle passa samt ha ett konkurrens kraftigt pris. :)
 

frankw

Medlem
Någon som kört denna kampanj och fått poängen? Jag nappade men fick endast 1000 poäng. Har givetvis påtalat detta men utan svar ännu.
 

AtleFlyg

Medlem
Någon som kört denna kampanj och fått poängen? Jag nappade men fick endast 1000 poäng. Har givetvis påtalat detta men utan svar ännu.

Samma för alla deras kampanjer, sjukt irriterande. Lagt ner hyrbilskampanjer pga detta, för det är mer meck och irritation än värt det
 

Elberto

Medlem
+1

Vänta på poäng ggr 4. Sitter precis på hyran no.5.
Deras "kundservice" ignorera alla mina mejl.

Jag är pissed off!!
 

FF#1

Medlem
Håller med, AVIS är värst, dock så tycker jag att de har bättrat sig. Det brukar däremot ta ca 3-6 veckor innan man får nått svar så Blodtrycket hinner stiga innan dess... :)
Har en sådan hyra på G nästa vecka, och det är så att det känns olustigt redan nu innan jag ens har hyrt bilen.
 
Toppen