Senaste nytt

7000 SJ Prio poäng för 285:-

johan_fbg

Medlem
SJ har en bra kampanj där man får 7000 extra SJ Prio poäng efter tre resor på X2000 mellan Göteborg och Stockholm. Man har september till oktober på sig och det räcker med en delsträcka för att få poäng. Sökte snabbt på Allingsås - Herrljunga i oktober som kostar 95:- vilket gör att 7000 poäng totalt kostar 285:- vilket är 4% av vad poängen brukar kosta (1:- = 1 poäng)

Tidigare kampanjpoäng har varit statusgrundande vilket gör att det här är en bra skjuts framåt om man vill nå svart nivå som kräver 25 000 poäng.

Oklart om kampanjen är riktad, hittar inget om den på nätet och det står "Det var ett tag sedan vi såg dig här på X 2000" i kampanjbrevet. Åkte däremot X 2000 för någon vecka sedan. Kanske någon annan här som fått utskicket?
 

Flood

Medlem
Fick den också. Om jag dessutom kan kombinera med erbjudandet om 1000 poäng per sträcka (upp till fyra gånger) för att åka snabbtåg mellan Sthlm-Gbg före 20 november som skickades ut den 19 augusti, så har jag ett lätt återkval i år!
 

Flood

Medlem
Tror det. Finns ingenstans att anmäla sig, så det måste vara kopplat på mitt konto (om inte alla skall få det).

De hade några erbjudanden i våras som bara gick ut till de över 10 000 nivåpoäng om jag minns rätt.
 

henrik l

Medlem
Jag upptäckte just att jag fick 1000 extrapoäng när jag åkte 1:a klass med intercity mellan Göteborg och Skövde igår. Däremot ramlade det inte in några poäng på sträckan Alingsås-Göteborg i 2:a klass med regiontågen. Så nu blir det en enkel match att återkvala för grå nivå för att kunna bälga i sig så mycket kaffe man orkar:D
 
Toppen