Senaste nytt

Hur ska jag göra?

MolleX

Medlem
Jag har fått den stora äran att börja pendla Copenhagen-Tallinn på veckobasis med Estonian Air, med billigaste biljetten så klart. Nu har jag upptäckt att poängen jag får på ett år kommer inte räcka till EBG, och eftersom mina flygningar inte räknas så blir det svårt.
Har ni förslag på hur man kan optimera? Funderar nästan på att flyga via Sthlm då en resa blir med SAS inrikes och då kan jag få ihop 45 resor på ett år enkelt.
 
Last edited:

Valley

Medlem
Jag har fått den stora äran att börja pendla Copenhagen-Tallinn på veckobasis med Estonian Air, med billigaste biljetten så klart. Nu har jag upptäckt att poängen jag får på ett år kommer inte räcka till EBG, och eftersom mina flygningar inte räknas så blir det svårt.
Har ni förslag på hur man kan optimera? Funderar nästan på att flyga via Sthlm då en resa blir med SAS inrikes och då kan jag få ihop 45 resor på ett år enkelt.

Om du skall flyga billigaste biljetten.
Hur löser du det om du åker via Stockholm? Och hur får du till inrikes SAS om du flyger från Köpenhamn ?
 

Wendestam

Medlem
Skaffa ett Amex Elite, då har du 20.000p grundpott. Bokar du sen inte de allra billigaste biljetterna kan du ju få 500p/sträcka i stället för 250p.

upload_2015-8-24_17-16-42.png


Annars får du väl stötta med ett MR till andra sidan jorden :D
 

MolleX

Medlem
Jag kan inte se bokningsklass när jag bokar. Och även om jag får 500(=625) så räcker det inte :)
Så det lutar åt MR några gånger istället :)
 
Toppen