Jakob Österberg
Medlem
Jag hade en bokning i business till New York, bokad med poäng i bästa tillgång.
Försökte avboka online, men fick ringa istället. Killen som svarade frågade för övrigt om jag ville ha tillbaka poängen, eller kontanter motsvarande vad resan kostade - måste ha varit någon ny.
Nu efter en dryg vecka har jag fått tillbaka skatterna till kortet, men inte poängen. Poängen skulle jag ha fått samma dag enligt killen i kundtjänst. Någon som har erfarenhet av hur lång tid det tar att få tillbaka poängen?
Biljetten var en fullpris Business, så fullt återbetalningsbar.
Försökte avboka online, men fick ringa istället. Killen som svarade frågade för övrigt om jag ville ha tillbaka poängen, eller kontanter motsvarande vad resan kostade - måste ha varit någon ny.
Nu efter en dryg vecka har jag fått tillbaka skatterna till kortet, men inte poängen. Poängen skulle jag ha fått samma dag enligt killen i kundtjänst. Någon som har erfarenhet av hur lång tid det tar att få tillbaka poängen?
Biljetten var en fullpris Business, så fullt återbetalningsbar.