Senaste nytt

Best Western får sitt första hotell på Åland

Jacob

Medlem
HavsVidden Resort och Konferens i Geta på norra Åland blir den 1 september medlem i Best Western och BW Premier Collection Hotell. Det blir Best Westerns första etablering på Åland. Hotellet består av 42 klipphus varav 25 hyrs ut genom hotellet. Hotellet har även en 2,4 km lång strandlinje, pool och bastuanläggning. De erbjuder även konferensmöjligheter…
 

Josh

Medlem
Har ingen större erfarenhet av Best Western men utifrån en förutfattad mening kan jag tycka att BW och Havsvidden inte direkt passar ihop. Nu tycks ju BW ha en Premier Collection så det blir säkert bra. Annordnade en konferens på Havsviden för några år sedan och det var en mycket trevlig upplevelse. Det var många av de drygt 100 kräsna kollegorna som rynkade på näsan när den "hemliga" destinationsresan inleddes med att borda sunkiga M/S Isabella som på den tiden hade Viking Lines logga på skorstenen. Men när de väl njutit av utsikten, boendet och maten på Havsvidden så var dom supernöjda med vistelsen. Hoppas Havsvidden kan få ett lyft, om det nu är ett problem, med BW.
 

Kricka

Medlem
Jag provade på BW Premier Hotel Harmonie i Wien, vilket var
trevligt. Om Havsvidden var bra innan så får vi hoppas att det
blir ännu bättre nu !
 

gdaily

Medlem
"sunkiga M/S Isabella som på den tiden hade Viking Lines logga på skorstenen."

Det färstår jag, till Åland åker man bäst Birka.
 

Black81

Ny medlem
Om man ska bo på Havsvidden är ju nog "svithusen" varmt att rekommendera om man är två personer.Hoppas å på att ny ägare kan ge det hela ett lyft, för tyvärr så som det varit lite på sistone, så har det börja förfalla, o det vore enormt synd med tanke på läge och grundtanken som är enormt bra!
 
Toppen