Senaste nytt

Reseadapter /-rar

johanolsson

Medlem
Inom en månad bär det av på resa som tar min far, farbror, kusin, och undertecknad på en tur från Nashville till Chicago. På den resan behöver man en reseadapter med sig, kanske till och med två.

När jag för några år besökt Tokyo fick jag mig en en redig kyss av en "skitadapter" som införskaffats på en "pryttelaffär". Därför vill jag nu ha en bra adapter.

Jag litar inte riktigt på multiadaptrar - men jag är öppen för allt. Alla förslag tas emot.

I första hand gäller detta en EU till US-adapter.
 

GBG

Medlem
Jag kör på " Victorinox All-In-One Adapter"

Fungerar kalas och tror jag betalade ungefär 300 sek för den. Köpte den på jersey gardens, newark.

Hade glömt min gamle Clas ohlsons hemma :)
 

Troy1

Medlem
Skitadapter i all ära, har kört med en sådan här i ett par år nu. Min har fungerat mycket bra – men kan vara tur också självklart.
Universal Travel Power Charger Adapter Plug AU UK US EU Universal Plug Adopter | eBay

Men ska du bara till ett land så skulle jag rekommendera dig att köpa en liten adapter för bara det givna uttaget. Den tar minst möjliga plats och minst saker som kan gå sönder.
liknande denna
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/...XiJ8caAR52dyL3BFFqr4CPO1fEpO257sAhzR5NTLGf9aA
 
Dette er alt hvad den moderne mand har brug for:
image-jpg.33458

(og så naturligvis ledninger til de forskellige enheder...)
 

johanolsson

Medlem
Vilken uppbackning! Jag har lyssnat på alla dessa och det där med grenuttag va ta mig tusan det smartaste jag hört sen jag konfirmerades. Och Brandtens erbjudande är väldigt tacksamt.

Efter resan lovar jag att återkomma och recensera lösningarna.
 
Toppen