Senaste nytt

Malaysia Airlines Business Class Kuala Lumpur-Jakarta

Jacob

Medlem
Precis som de flesta asiatiska bolag levererade Malaysia Airlines en bra business class produkt med en riktig business class stol, en ordentlig måltid med flera olika val av huvudrätt samt en vänlig och uppmärksam service. Det hade dock varit trevligare om alla rätter serverats separat men i övrigt fanns det inte mycket att klaga på…
 

toer00

Medlem
Har också flugit MH i C på korta inrikessträckor typ KUL - BKI samt den något udda sträckan BKI - TWU (Tawau), de levererar alltid en bra service, med snygga leende flygvärdinnor ;) och en prickfri service. Flög dem även ARN-NYC-ARN för några år sedan och även där så var den mjuka delen i absoluta toppklass...
 

pep

Medlem
Ja, jeg havde en Mileage Run i business C med dem sidste aar for at beholde mit Guldkort hos QR. Det var en pragtfuld tur SGN-KUL-SGN med masser af mad og drikke og leende CCrew. Alting funkede perfekt, ogsaa masser af champagne. Det var desvaerre kun en A320, men det gik fint endda. 330 USD kostede det saaledes for mig at beholde mit guldkort. Saa resten af fornoejelserne var gratis. Dejlig lounge i KUL, hvor jeg sov i hvilerum om natten foer jeg floej tilbage
 
Toppen