Senaste nytt

Kom och fira BusinessClass på Grand Hôtel Stockholm 29:e augusti

carllarsson.jpg


Den 29:e augusti anordnar jag en BusinessClass träff i Bolinderska Palatset på Grand Hôtel Stockholm. 17:00 samlas vi i Bolinderska rummet för presentationer och firande av BusinessClass fyraårsdag med efterföljande Champagne i Zetterwallska Salongen.

En kväll vi aldrig glömmer - ett tillfälle som aldrig återkommer.

Jag har med BusinessClass taggar till alla och vi kommer lotta ut en exklusiv Samsonite BusinessClass carryon väska bland deltagarna.

Vi räknar med att avsluta cirka 19:30 men alla är välkomna att fortsätta fira i Cadierbaren till exempel.

Kort om Bolinderska palatset: "Bolinderska Palatset är byggt efter förebilden Palazzo Vandramin Calegri i Venedig. Byggnaden och mycket av inredningen i den går därför i vacker venetiansk renässansstil. På andra våningen i Bolinderska Palatset inredde byggherren Jean Bolinder sin egen bostadsvåning. Bland annat lät han den då ännu okände akademieleven Carl Larsson utföra en hel del målningar i huset. På palatsets andra våning hittar man en rad stämningsfulla lokaler som Thavenius Salong, Zetterwallska Salongen, Carl Larsson-rummet och Bolinderska Rummet."
Bolinderska palatset – Wikipedia

Anmälan
Jag har gjort det enkelt att anmäla sig - allt du behöver göra är att Swisha 150kr per person till mig med ditt namn så är det klart. Jag bekräftar via SMS.
Swisha till Martin Björnström 0708-298700.
 

Stefan62

Medlem
Kul - men som planeringen ser ut nu så är jag i Norge på nytt treårigt uppdrag...försöker omplanera.

När är sista anmälningsdag?
 

SNIFF

Medlem
Anmäld! Jag hoppas nästan på att det är en scam! :p Swisha pengar till en okänd person på ett forum... Jag borde veta bättre ;)

@CharlieK all in?

@Martin Björnström mitt Swish ballade ur, du fick två inbetalningar...
 
Last edited:
Toppen