Senaste nytt

Snart tre aktiva American Express 2-for-1 vouchers

Jag uppskattar verkligen idén bakom SAS EuroBonus 2-for-1 vouchers och jag ser verkligen fram emot att nå gränsen för nästa voucher men jag har fortfarande aldrig rest på en voucher personligen, låter galet va? Hittills är det min fru eller bror som fått åka på dessa, jag har inte hittat tillgänglighet i Business Class som är mitt krav.

Just nu har jag en voucher som löper ut 31/12 2015 och en som löper ut samma datum 2016. Ligger nära nivån för en andra voucher så jag uppgraderade mitt Premium kort till ett Elite kort igår.

Är det bara jag som är så entusiastisk över dessa vouchers men som aldrig riktigt kan använda dom?
 
Jag har inga problem att utnyttja de.

Men jag blir galen på att aldrig hitta 4pax i C på någon vettig long haul. Nu åker familjen på en voucher till Hong Kong i februari. Barn + Vuxen. Sedan Vuxen + spädgris på Poäng+Pengar. Vidare därifrån till phuket.

Såg iofs att det fanns i oktober eller novemer nu 4 pax i C till HongKong.
 

bossefin

Medlem
Hade tre liggande som alla dock gällde även hela 2016 (två för spend 2015 och en för 2014 som dock utfärdades först 2015 pga att AmEx inte förde över spend från mitt Premium när jag tecknade Elite). I går bokade jag en Maldiverna-resa på en men det tömde nästan EB-kontot helt. Nu gäller det att fortsätta med spenden för att kunna utnyttja de andra två, nåja hotellnotan på Maldiverna lär ju hjälpa till med det..:eek:
 
Toppen