Senaste nytt

[Business Class] Amsterdam - St. Maarten/Aruba/Bonaire/Curacao/Rio/Bogota KLM fr.€1199

Smuffe

Medlem
Bra priser till Sydamerika och Västindien.
Intressant att Sao Paolo är så mycket dyrare än till Rio...
 

Moco

Medlem
Bra priser till Sydamerika och Västindien.
Intressant att Sao Paolo är så mycket dyrare än till Rio...

Affärsdestination och således högt tryck och lättare att få biljetterna sålda till högre priser. Inte samma underlag till Rio. Men detta var ju iof riktigt bra pris oavsett. Brukar inte vara någon jätteskillnad vanligtvis.
 

agehall

Medlem
Jag gick inte vidare, men när jag slog ARN-CUR på KLMs hemsida visade den 11xxxkr. Var det kanske en economy fare den pillade fram då?

Edit: Något konstigt måste det ha varit, för nu får jag inga priser alls i dessa nivåer. Economy är lägre och lägsta business är runt 18k. Misstänker att KLIT är som BAIT och SKIT...
 

Homer

Medlem
Dags att besöka Specsavers? priserna är ju från Amsterdam,
från ARN/LPI/GOT erbjuds detta

KLM.jpg


KLM Royal Dutch Airlines - Book cheap flights online
 

agehall

Medlem
Ja, de där priserna var ju vad som dök upp när jag gick tillbaka, men innan fick jag upp 11k. Frågan är om KLMs hemsida sökte från AMS men i SEK när jag försökte söka från ARN. Jag hade ju skrivit ARN-CUR i sökfälten, så jag tittade inte så noga på resultaten så det kan ha varit ex-AMS.
 

nilsson

Medlem
Och vill man inte flyga KLM så går en del resor att förlägga via Paris med Air France. Det ger utöver extra byte en uppgradering från Business Discounted till Affairs Semi Flexible, vilket ger 20% fler miles.
 
Toppen