Senaste nytt

FlyingBlue event med Mattias Klum

agehall

Medlem
Fick inbjudan till ett FBG-event med Mattias Klum den 28/8. Tyvärr är jag inte hemma då, annars hade det helt klart varit intressant att gå.

Någon annan som fått inbjudan och tänker gå?

Fö tycker jag att FlyingBlue är de enda som kör lite events för sina elites. Visserligen har det mest varit inbjudningar till sportevenemang som jag absolut inte är intresserad av, men det är en fin gest. Det har ju även varit lite träffar etc. Trevligt tycker jag!

Notera: Inbjudan är personlig, så jag kan inte ge den vidare.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

jerixon

Medlem
Konstight har varit Platinum i många år, men får inte dessa erbjudanen längre....
Kanske får höra av mig till Flying Blue och fråga varför :(
 

Air France/KLM

Företagsrepresentant
Hej, det var konstigt att du inte fått någon inbjudan. Om du har signat upp dig för att du INTE vill ha Flying Blue nyhetsbrev, då får du tyvärr inte heller inbjudningar då vi använder samma data bas för email adresser. Om detta inte är fallet så kan det vara så att du inte bor i "upptagningsområdet" för detta event (dvs Stockholm den här gången) Om du önskar gå på eventet så får du mer än gärna maila till mig så fixar jag det. Maila till tipalitz@airfrance.fr
Hoppas du får en forsatt trevlig sommar
Mvh Tina
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Air France/KLM

Företagsrepresentant
Hej, det var konstigt att du inte fått någon inbjudan. Om du har signat upp dig för att du INTE vill ha Flying Blue nyhetsbrev, då får du tyvärr inte heller inbjudningar då vi använder samma data bas för email adresser. Om detta inte är fallet så kan det vara så att du inte bor i "upptagningsområdet" för detta event (dvs Stockholm den här gången) Om du önskar gå på eventet så får du mer än gärna maila till mig så fixar jag det. Maila till tipalitz@airfrance.fr
Hoppas du får en forsatt trevlig sommar
Mvh Tina
 

jerixon

Medlem
Hej Tina!
Tack igen för ett bra svar. Jag bor alltså inte i Stockholm så det är därför jag ej fick inbjudan :)
Det är OK, jag kollade nu och kan ej på det datumet, men var mest förvånad att jag ej har fått det.
MVH,
Johan
 

Jacob

Medlem
Väldigt trevligt event idag. Mattias Klum är en helt otrolig inspiration om man gillar att fotografera. Dessutom är han både trevlig och pedagogisk.

Vi var ca 15 pers som efter en timmes inledning fick gå på fotoexpedition i Hagaparken för att finna motiv inom sex olika teman. Sedan fick alla plocka ut sitt bästa foto för en kul expeditionssummering tillbaka i klassrummet. Dagen avslutades med lunch på Stallmästargården.

Verkligen en toppendag, det var samtliga eniga om. Stor stor tumme upp till AF & KLM för detta.
 

Air France/KLM

Företagsrepresentant
Väldigt trevligt event idag. Mattias Klum är en helt otrolig inspiration om man gillar att fotografera. Dessutom är han både trevlig och pedagogisk.

Vi var ca 15 pers som efter en timmes inledning fick gå på fotoexpedition i Hagaparken för att finna motiv inom sex olika teman. Sedan fick alla plocka ut sitt bästa foto för en kul expeditionssummering tillbaka i klassrummet. Dagen avslutades med lunch på Stallmästargården.

Verkligen en toppendag, det var samtliga eniga om. Stor stor tumme upp till AF & KLM för detta.

Vad roligt att höra att det var bra! Skulle vara kul att se era bilder vid tillfälle. Maila mig gärna någon dag. Trevlig helg!
Mvh Tina
tipalitz@airfrance.fr
 
Toppen