Senaste nytt

Palma (PMI): SAS har ej längre Fast track

Bryant

Medlem
Fick lära mig idag att SAS saknar fast track. Ändringar på flygplatsen innebär att gamla fast track är nu endast för rullstolar.

Det finns en fast lane vid den "ordinarie" säkerhetskontrollen, men reser man med SAS har inte tillgång till den.

Air Berlin och SWISS har dock tillgång till denna.

Detta gör PMI mindre trevlig under högsäsong.
 

AABack2ARN

Medlem
Fast Track på PMI var inte det en egen ingång en bit från den vanliga säkerhetskontrollen? Har bara varit där en gång och då fungerade den smidigt.

Samtidigt kan man ju bli lite fundersam över att man nu har en helt egen säkerhetskontroll enbart för rullstolar...
 

Bryant

Medlem
Fast Track på PMI var inte det en egen ingång en bit från den vanliga säkerhetskontrollen? Har bara varit där en gång och då fungerade den smidigt.

Samtidigt kan man ju bli lite fundersam över att man nu har en helt egen säkerhetskontroll enbart för rullstolar...

Korrekt, den låg på våningen under den ordinarie och det är den som är för rörelsehindrade nu.

Hoppas det ordnar till sig med fast track på PMI.
 

Johanna

Medlem
Såg att du skrev ditt första inlägg 6 april. Jag åkte strax efter det och använde fast track där. Kan vara så att jag eg inte fick men jag gick på och ingen sa något.
 

Bryant

Medlem
Såg att du skrev ditt första inlägg 6 april. Jag åkte strax efter det och använde fast track där. Kan vara så att jag eg inte fick men jag gick på och ingen sa något.

Kan vara att de hann ändra det? Jag trodde inte att vi skulle ha fast track igår heller men fick en positiv överraskning. Enligt sas.se så har man inte tillgång till fast track.

Fast Track - SAS
 
Toppen