Senaste nytt

Vad kan du om Arlanda?

agehall

Medlem
På tok för enkelt! :) Den enda frågan som jag tycker kunde vara svår var den sista, men jag har kollat upp det en gång, så när man har alternativ att välja bland var det inte svårt det heller.
 

nollbit

Medlem
På tok för enkelt! :) Den enda frågan som jag tycker kunde vara svår var den sista, men jag har kollat upp det en gång, så när man har alternativ att välja bland var det inte svårt det heller.

Haha ja. Jag bommade dock på flygbussarnas pris: jag har inte åkt buss till Arlanda på väldigt länge.

OT: 99:- är ju dock ett riktigt bra pris om man åker ensam. Och nu finns ju den "nya" linjen (via söder) som nästan går förbi mitt hem.
 

ChabbeT

Medlem
image.jpg
Enkelt. Chansade dock på sista frågan. Men tyckte jag kände igen namnet.
 

Johanna

Medlem
Jag hard problem med vad det kostade med flygbussen. Åker alltid express. Men visst finns det 2 flygbussar nu? Nu verkade dom utgå ifrån att de menade Flygbussarna men det stod det faktiskt inte. Eller är det samma pris med båda bolagen?
 

Agö

Medlem
Jag hard problem med vad det kostade med flygbussen. Åker alltid express. Men visst finns det 2 flygbussar nu? Nu verkade dom utgå ifrån att de menade Flygbussarna men det stod det faktiskt inte. Eller är det samma pris med båda bolagen?
Samma pris.
 
Toppen