Senaste nytt

Bo 4 nätter få 50.000 poäng

Homer

Medlem
Notera det understrukna, inte säkert det fungerar för alla, jag har själv inte provat att registrera mig eftersom jag inte planerar några 4 dagars vistelser.

Hilton HHonors-50K Bonus Points

Offer is valid for the recipient of this email only and is non-transferable. Members who register for the HHonors 50 Promotion by January 7, 2016 and then stay four nights within 90 days of registration will receive 50,000 HHonors Bonus Points.
 
Last edited:

ChabbeT

Medlem
Har två 4 nätters vistelser planerade. Synd att det inte funkade och jag antar väl att ringa customer care inte gör en klokare man kan väl alltid påstå att man fått mejlet men inte kan nyttja erbjudandet
 

ChabbeT

Medlem
Jo jag förstod det ville bara se hur lång tid det skulle ta för någon att svara. Tyvärr gissade jag att det skulle gå snabbare
 

RonnieK

Medlem
Oj, har de lärt sig att skicka unika länkar alltså? Det verkar ju onekligen så...
Länken är nog densamma, däremot måste kontot vara "taggat" för erbjudandet för att det ska fungera (mina egna slusatser).

I detta fall låter det som ett sätt att locka tillbaka mindre aktiva medlemmar ("winback" i länken).
 
Toppen