Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se-träff på London Heathrow - lördagen den 12 september kl 10:00

bnr

Medlem
Hej vänner!

Har pratat lite med @011430121, @simon_says91 och @Gustav Jonsson om att det vore roligt att köra en lounge hopping-träff på London LHR.

Jag och @011430121 har hittat ett datum som fungerar för oss och hoppas på att fler kan haka på!
Vi är bokade på följande flighter:
12SEP SK525 ARN-LHR 0755-0935
12SEP SK528 LHR-ARN 1800-2125

Tanken är att vi ska besöka Singapore Airlines SilverKris Lounge, United Airlines United Club såväl som Air Canada Maple Leaf Lounge.
Samtliga ligger i London Heathrow T2, vilket innebär att man måste flyga med Star Alliance för att kunna vara med på detta.

Bild på baren i United Airlines United Club på London Heathrow (vi har alltså gott om plats! ;))
GUR_5595.JPG

-----------------
Kommer
@bnr +1 (gästar @Gustav Jonsson)
@011430121 (gästar @Brandten)
@Gustav Jonsson (gästas av @bnr)
@fcx (gästar @bnr's +1)
@Ricci (kan gästa 1)
@Brandten (gästas av @011430121)

Kanske

@GOTATH
@Senator
@Voyageur
@David
@Bryant
@tingeling
@Flying P
@Johannes
@Christian R
@Crille81
@Fredrik Jeanson

Uppdaterat deltagarlista
/mod
-----------------------


Hoppas så många som möjligt kan haka på!
 
Last edited by a moderator:

Voyageur

Medlem
Ja attans. Jag skulle behöva dra nytta av BA flighter och TP för denna. Skulle vart sugen men *A går bort på denna vända. Om man kan gästas in i lounger så kan det fungera :)
 

bnr

Medlem
Ja attans. Jag skulle behöva dra nytta av BA flighter och TP för denna. Skulle vart sugen men *A går bort på denna vända. Om man kan gästas in i lounger så kan det fungera :)
Under förutsättning att några hakar på så lär det inte vara svårt att lösa gästning med tanke på hur många som har EBG eller högre här på forumet. :)
Du kan flyga en enkel BA dit och en enkel SK hem? :D
 

bnr

Medlem
Sätt ett kanske på mig. Ansluter i så fall från Göteborg med SK523 och tillbaka med SK506 via Köpenhamn :)
Snyggt! Ska se om det går att få rättighet att ändra första inlägget på något vänster; går ju inte att ändra om det gått en timme efter post.

Måste i så fall kolla om det finns någon rolig Lufthansa, Swiss eller Austrian rutt
Det ska du nog kunna hitta! Vore kul om du kunde följa med!

Min jourhelg tyvärr :/ annars hade jag betalat mkt för detta
Blir nog fler gånger om detta blir lyckat. :)
 
Toppen