Senaste nytt

Readly för Ipad för den som föredrar magasin - Halva priset

sembl

Medlem
Då man numer inte har den fantastiska Sky Mall katalogen att bläddra i när man är utråkad och man inte har några liv kvar i Candy Crash så kanske detta är ett alternativ.

För endast $29.99 så kan man prenumerera i 6 månader men det kräver att man skapar ett konto i USA för att koden skall fungera.

Så köp, aktivera och säg att du inte har ett konto tidigare. Skapa nytt, skriv in Buffel å Båg / USA på kontot. Och Voila du har tillgång till hela utbudet. Vad jag gjorde var att jag skapade två profiler, en för mig och en för Miss sembl och nu kan vi avnjuta allehanda tidningar på olika enheter för samma peng. Klart värt och utbudet av magasin är faktist helt ok även om jag faktist i ärlighetens namn ville komma åt

-Globe
-Enquirer
-Rolling Stone
-InTouch
-Ok
och några svenska klassiker som Vi Bilägare, allt om bilar och Retro Gamer.

E-Magazine Subscription - Readly | Groupon

Se till att ni skriver in rätt postkod i sverige på kredikortet så skall det fungera bra...
 

Magnus_K

Medlem
Funkar toppen!
Använder det i familjen man kan ha 3-4st profiler på ett konto så kostar typ nada att få tillgång till spännade tidningar inom fler olika områden.
 

ESSA

Medlem
Då man numer inte har den fantastiska Sky Mall katalogen att bläddra i när man är utråkad och man inte har några liv kvar i Candy Crash så kanske detta är ett alternativ.

För endast $29.99 så kan man prenumerera i 6 månader men det kräver att man skapar ett konto i USA för att koden skall fungera.

Så köp, aktivera och säg att du inte har ett konto tidigare. Skapa nytt, skriv in Buffel å Båg / USA på kontot. Och Voila du har tillgång till hela utbudet. Vad jag gjorde var att jag skapade två profiler, en för mig och en för Miss sembl och nu kan vi avnjuta allehanda tidningar på olika enheter för samma peng. Klart värt och utbudet av magasin är faktist helt ok även om jag faktist i ärlighetens namn ville komma åt

-Globe
-Enquirer
-Rolling Stone
-InTouch
-Ok
och några svenska klassiker som Vi Bilägare, allt om bilar och Retro Gamer.

E-Magazine Subscription - Readly | Groupon

Se till att ni skriver in rätt postkod i sverige på kredikortet så skall det fungera bra...


Är det på två ställen man fyller i uppgifter?
Groupon - Korrekt svensk info?
Skapa profiler/konto E-Magazine - Buffel & Båg USA fast med svenskt postnummer?
Eller USA rätt igenom förutom svenska kreditkortsnumret och svenskt postnummer?

Tror jag redan har ett konto på Groupon men gräsligt länge sedan jag använde det...
 
Toppen