Senaste nytt

Kampanj dubbla poäng vid nytecknande av SJ Prio MasterCard

t90tho

Medlem
Just nu verkar det vara dubbla poäng om man betalar med SJ Prio Mastercard.
Det verkar inte finnas någon mer information än det nedan på hemsidan.
60 poäng per 100 kr spenderade med SJ Prio Svart får anses som rätt bra.


SJP_7974_Sommar_405x200_mastercard.jpg

Börja betala med SJ Prio-kortet!
När du betalar med ditt SJ Prio-kort samlar du poäng på allt – överallt!
 

Morgan

Medlem
Intressant om det stämmer, passar bra då jag just nu kör min årliga "spendera 80 tkr på SJ Prio MasterCard för att behålla Svart"-drive :)
 

Kandinsky

Medlem
Intressant om det stämmer, passar bra då jag just nu kör min årliga "spendera 80 tkr på SJ Prio MasterCard för att behålla Svart"-drive :)
Nu har jag inte SJs mastercard utan kommer upp i svart bara på resor, men räcker det inte med 25k poäng för att komma upp i svart? För visst får man baspoäng även på det man handlar på kortet för?
 

Flood

Medlem
Låter ju lite för bra för att vara sant, men vi får väl hoppas. Bildfilen heter ju något med sommar, så det kan vara någon kampanj.

@Kandinsky Ja, kortpoängen är statusgrundande.

OT.
Jag tänkte passa på att ansluta mitt SJ MC till Preem för att få lite eurobonus-poäng också, men det gick inte eftersom jag påstås få rabatt med mitt SJ MC-kort. Det var mer än vad jag visste eller kan hitta info om...
 

t90tho

Medlem
Och när jag kollade vidare - inloggad på ett annat SJ Prio konto utan mastercard - hittade jag denna :(
Det var en ansökningskampanj som var otydligt skyltad på huvudsidan.


SJP_7974_Sommar_405x200_mastercard.jpg

Börja betala med SJ Prio-kortet!

När du betalar med ditt SJ Prio-kort samlar du poäng på allt – överallt!!

Koppla kortet till MasterCard så öppnar sig massor av möjligheter. Plötsligt kan du ha samlat ihop till t ex en hotellnatt eller en resa för familjen. Du får nämligen fler poäng än vanligt med kortet och ännu mer när du använder det till SJ-resor.

Passa på - just nu dubbla poäng!
Ansök om SJ Prio MasterCard senast den 15 augusti så får du dessutom dubbla poäng på alla dina inköp t o m den 30 september 2015! Kompletterande reseförsäkring ingår och du har upp till 60 dagars räntefri kredit. Fri årsavgift första året (värde 145 kr).

Erbjudandet gäller endast för nya kortinnehavare (som inte tidigare ansökt om SJ Prio MasterCard).
 
Toppen