Senaste nytt

Boka flera stop mellan GOT-ARN

Nu har jag gett mig fan på bli EBG under min nya period som börjar 2015-09-01.(Har missat med 3-5 flygningar 3 år i rad nu) Jag ska satsa på att försöka få ihop så många flygningar som möjligt alltså inte poäng utan vill nå 45 flygningar. Jag flyger en hel del mellan Göteborg och Stockholm. Det jag tänkte var att få med ett extra stopp på dessa flygningar dvs via Köpenhamn eller Oslo. Går det att lösa på en bokning eller måste jag boka varje leg separat?
 

GOTATH

Medlem
Jag har bokat via Wideroe och fått till Got-Arn via Cph. Dock var detta på ungdomsbiljetter till rimligt pris. Med vuxenbiljetter lär det vara dyrt vad jag sett. Ett tips kan vara att försöka boka poäng + pengar och kanske då få förslag om roliga routenings (dessa biljetter ger baspoäng)
 

Flood

Medlem
SAS poäng+pengar ger bara direktflyg på den sträckan. Wideroe avancerad sökning funkar. Även resebyrå funkar (provade kayak.com som skickade mig vidare till flyhi.se).
 

Brandten

Medlem
Eller skaffa AmEx elite och få 20k baspoäng.
Fast då är det fortfarande 25000 poäng kvar vilket i teorin skulle kunna innebära 100 flygresor om det är snåla 250 poäng per resa/leg. Jag personligen älskar extra leg och flyger aldrig direkt till tex Bergen utan alltid via OSL eller CPH. :)
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen