Senaste nytt

Vi som ska på F1 i Singapore 2015

Skärmavbild 2015-07-30 kl. 11.00.12.jpg

Helgen den 18-20 September är det Formel 1 i Singapore och det kommer bli ett spännande lopp där Hamilton, Rosberg och Vettel fightas - kanske kommer en uppstickare från Williams, Red Bull eller McLaren lyckas bäst?

Singapore F1 - 2015 Formula 1 Night Race - Singapore Grand Prix

Jag flyger ner med Qatar Airways 787 och A350 med min lillebror på onsdagen och är på plats i Singapore torsdag morgon till måndag kväll. I diskussionen om hotell i Singapore Hotell Singapore under F1 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor är det fler som meddelar att dom är på plats: @John Mack @staff @m10 - är det fler?

Vi skulle kunna träffas på träningen på fredagen och ta lite drinkar kanske? Misstänker att alla har planer för själva racet på söndag med efterföljande party.

Jag bor på Sheraton Orchard Road.
 
  • Gilla
Reactions: pep

John Mack

Medlem
Martin: Det ser ut som vi åker samma flighter (11 ut från Stockholm?). Vi kommer nog bara kolla F1 live på söndagen och boka upp restauranger (tors-lör) och eventuellt någon bar/nattklubb fredag och lördag. Vi är 4 st och bor på Mandarin Orientel.
 

Magnus_K

Medlem
Martin: Det ser ut som vi åker samma flighter (11 ut från Stockholm?). Vi kommer nog bara kolla F1 live på söndagen och boka upp restauranger (tors-lör) och eventuellt någon bar/nattklubb fredag och lördag. Vi är 4 st och bor på Mandarin Orientel.
Kan ni inte försöka klämma in recension av MO i Singapore? lite sugen på att testa det.
 

matado

Medlem
På väg hem till Singapore med Qatar nu, skall gå på racet i dagarna tre med grabben. En första BC.se träff i samband med detta vore skoj.
 

johhenrik

Medlem
Kan ni inte försöka klämma in recension av MO i Singapore? lite sugen på att testa det.
Jag är nyfiken också. Bodde där i några veckor för 16 år sen och då var det väldigt trevligt. Minns också att det nog är det mest bakfull jag någonsin varit när jag checkat ut. Teamet tog mig på en helkväll kvällen/natten innan... Min signatur såg ut som den var skriven med vänster hand... :)
 

pereks

Ny medlem
Martin: Det ser ut som vi åker samma flighter (11 ut från Stockholm?). Vi kommer nog bara kolla F1 live på söndagen och boka upp restauranger (tors-lör) och eventuellt någon bar/nattklubb fredag och lördag. Vi är 4 st och bor på Mandarin Orientel.

Detta blir en grymt kul resa Fobbe ;-). Matado kanske kan ge tips på bra barer / nattklubbar? Papa Joe's är nog inte lika hett som 1999 :)

Nya Airbus 350 om jag minns rätt?
 
Toppen