Senaste nytt

Hyra cool bil i Washington

Landar på Dulles i september. Önskar hyra lite roligare bilar. Vas har ni för tips? Har tyvärr blivit besviken flera ggr på Hertz och liknande
 

chazzie

Medlem
Jag hade också en tråkig "encounter" med Hertz på Dulles, vi fick en rejält skabbig Cheva Captiva, så pass sliten och motormässigt dåligt att jag skrev och klagade efter hemkomst.

Frågan är lite vad ni ska göra, inne i D.C. som du kanske vet är en bil rätt värdelös, besvärlig trafik, dyrt/komplicerat att parkera. AVIS har jag haft "tur" med, flera ggr har jag fått fina bilar med dem.
 
Altså jeg har flere veninder som synes en Fiat 500 er en super cool bil...

Hvis jeg skulle leje noget cool ville jeg kigge på en Dodge Challenger - IMO den mest cool udlejningsbil der er til at få fat på relativt enkelt.
 
Last edited:

Elberto

Medlem
Dock är det himmla svårt att parkera bilen i stan. Det enda du kan göra är att ställ bilen i garaget och betala typ 20 USD per dygn.
Okej, kanske ingenting jmfd med Sthlm
 

Voyageur

Medlem
Plockade ut en Ford Mustang cabbe v8 härom året på IAD från avis eller om det var Hertz. Rå amerikansk muskelmassa och mycket kul körning. Till och med portieren vid bommen reagerade på "what a nice car u got! Rekommenderas varmt!
 
Toppen