Senaste nytt

Guld till 2018 med Air Berlin

Homer

Medlem
Unlike with the others offer, although this is up on Airberlin’s website, the offer is open for all and the last day to register is December 31, 2015 (Hilton may withdraw the offer earlier).

Note that if you complete the challenge in 2015 the status will be valid until March 2017. If you complete it in 2016 even when you have started it in 2015, the status is valid until March 2018.


Hilton HHonors Gold Fast Track 3 Stays Within 90 Days Open For All (Valid Until December 31, 2015) | LoyaltyLobby
 

Stefan62

Medlem
Jag nappar på detta erbjudande - det är ju betydligt bättre än det som bl a KLM/Flying Blue skickat ut.
 

micsjo

Medlem
När jag skulle registrerar mig fick jag "you are already registered for this promotion"! Jag tänker inte bråka med HH men det var rätt märkligt.
 

Maja

Medlem
Damn, så går det när man är för het på gröten! Får nöja mig med mars 2017 som jag bränner alla mina tre stays nu inom tre dagar i London.
 

RonnieK

Medlem
Damn, så går det när man är för het på gröten! Får nöja mig med mars 2017 som jag bränner alla mina tre stays nu inom tre dagar i London.
Det är ju bara att tuta och köra när det finns stays planerade. Nya kampanjer dyker upp hela tiden så det finns säkert något som passar senare också.
 
Toppen