Senaste nytt

Ny rea (CW , WTP , WT) från Sverige

Homer

Medlem
Tja, det var inte mycket nytt där.
CAN och SJU är som vanligt de enda LGW destinationerna, uppgradera från WTP är omöjligt för dessa och CW är svindyrt, 25kSEK.
 

AndyL

Medlem
Tja, det var inte mycket nytt där.
CAN och SJU är som vanligt de enda LGW destinationerna, uppgradera från WTP är omöjligt för dessa och CW är svindyrt, 25kSEK.

Tack, denna hade jag inte hunnit se.

Kan du länka till eller berätta var du hittade regeln om uppgradering ?
 

Homer

Medlem
Bra priser till afrika!!!

Ungefär de priser det brukar vara, och på Sverige reor är det aldrig annat än just de 2 Afrika destinationerna som är med.

När det var Tysklands rea för ett tag sedan hade de, förrutom nästan alla sina egna rutter över hela världen, även med destinationer i samarbete med Alaskan och AA också.
 

erc

Medlem
Inte överdrivet vanligt med priskampanjer som sträcker sig såpass långt in i juni va? 27 mars - 22 juni.
 

Homer

Medlem
Hmmmm, undrar om det kommer någon Avios Accelerator snart, det brukar ju komme en til hösten
och en till våren, kanske läge att vänta till sista minuten med att boka :)
 
Går det att boka t ex WTP en väg och CW andra vägen och hur gör man detta i så fall?
På t ex AA hemsida är detta inga problem då man bara väljer vilken klass på de olika resorna...
 

henrik l

Medlem
Jag har inte sett den möjligheten på webben. Ibland kan den iofs dyka upp när man ska välja avgångar, men jag har en känsla av att det alternativet dyker upp vid platsbrist och då brukar inte priserna vara överdrivet bra. Övriga experter får fylla på:eek:
 
Toppen