Senaste nytt

Air Berlin topbonus - Dubbla poäng på alla One World flygningar

Jacob

Medlem
För att fira att Air Berlin gått med i One World får man som medlem i deras topbonus program dubbla poäng på alla One World flygningar fram till 15 maj 2012.

Det gäller på alla flygningar med American Airlines, British Airways, Cathay Pacific, Finnair, Iberia, JAL, LAN, Qantas, Royal Jordanian och S7 Airlines.

Det enda som krävs är en registrering på Air Berlins hemsida:

Double award miles on oneworld flights! - airberlin.com
 

Palazzi

Medlem
Bra deal!

Med American Airlines nya erbjudande på Business FCO-GRU, som AHO presenterade i "Deals-tråden" kan man skaffa sig Oneworld Sapphire ( Topbonus Gold) för ca 18.000kr.
Längsta routingen för angivet pris är FCO-ORD-MIA-GRU som i Business, T/R, ger hela 25.320 miles normalt. Med Air Berlins kampanj blir det alltså 50.640 miles, precis över gränsen för Topbonus Gold...:)
 

Gnopps

Medlem
Som jag förstår det får man extra bonuspoäng, inte statusgrundande poäng:

"Members who take a flight with the above-mentioned airlines during the time period of the promotion will receive double topbonus award miles"​

Lägg också märke till att kampanjen inte gäller flyg som köpts innan man registrerat sig.
 

Palazzi

Medlem
Som jag förstår det får man extra bonuspoäng, inte statusgrundande poäng:

"Members who take a flight with the above-mentioned airlines during the time period of the promotion will receive double topbonus award miles"​

Lägg också märke till att kampanjen inte gäller flyg som köpts innan man registrerat sig.

Oj då, det var ju något helt annat... Jag läste bara "dubbla poäng" på en annan sida. Kanske skulle kritiskt granska informationen innan jag publicerade den....

Dealen är iofs fortfarande helt ok :)
 
Toppen