Senaste nytt

Äventyrslysten i Asien 12 dagar?

FilmNoir

Ny medlem
Hallå där!

Bokade mig en spontan biljett till Hong Kong i mitten av september igår på vinst och förlust då jag tänkte mig detta vara en bra utgångspunkt för att ta mig vidare ut i Asien.

Jag gillar äventyr och storslagen natur men är inget fan av städer, innehar dykarcert och är vandringsvan.

Har ni några tips på vad jag kan hitta på där borta och vart jag skulle kunna flyga vidare?

Ps. Innehar Eurobonus Gold så alla möjligheter att dra nytta av detta är uppskattat.

Tacksam för hjälp!
 

Flying P

Medlem
Hallå där!

Bokade mig en spontan biljett till Hong Kong i mitten av september igår på vinst och förlust då jag tänkte mig detta vara en bra utgångspunkt för att ta mig vidare ut i Asien.

Jag gillar äventyr och storslagen natur men är inget fan av städer, innehar dykarcert och är vandringsvan.

Har ni några tips på vad jag kan hitta på där borta och vart jag skulle kunna flyga vidare?

Ps. Innehar Eurobonus Gold så alla möjligheter att dra nytta av detta är uppskattat.

Tacksam för hjälp!
Börja med att ansöka om uppgradering med OT.

Jag skulle rekommendera att dunkar ryggsäcken med dig och beger dig ut på övandringar i Hong Kong. Otroligt vackert och definitivt värt det om du inte vill ha storstaden.
 

FilmNoir

Ny medlem
Börja med att ansöka om uppgradering med OT.

Jag skulle rekommendera att dunkar ryggsäcken med dig och beger dig ut på övandringar i Hong Kong. Otroligt vackert och definitivt värt det om du inte vill ha storstaden.

Nybörjarfråga, OT?

Tack för tipset, ska kikas på!
 

FilmNoir

Ny medlem
Uppgradering med SAS till Plus eller Business.

Optiontown.com

OptionTown, uppgradering från economy till något trevligare:)

Ca 3200 kr extra ToR för Plus, Business kändes lite väl blodigt prismässigt för min del då jag hellre lägger pengarna på själva resan.

Ger Plus extra komfort? Eller är det bara poängen jag får extra med tanke på förmånerna jag redan har med Gold?
 
Last edited by a moderator:

Flying P

Medlem
Ca 3200 kr extra ToR för Plus, Business kändes lite väl blodigt prismässigt för min del då jag hellre lägger pengarna på själva resan.

Ger Plus extra komfort? Eller är det bara poängen jag får extra med tanke på förmånerna jag redan har med Gold?
Det är väl spenderade pengar, hoppas de går igenom. Du får mer utrymme och lite mer val när det gäller mat och dryck. Personligen skulle jag aldrig åka Go med SAS på longhaul men kan tänka mig Plus om jag måste. :)
 

henrik l

Medlem
Börja med att ansöka om uppgradering med OT.

Jag skulle rekommendera att dunkar ryggsäcken med dig och beger dig ut på övandringar i Hong Kong. Otroligt vackert och definitivt värt det om du inte vill ha storstaden.

Håller med, du skulle nog kunna spendera majoriteten av dina dagar i HK och uppleva spektakulär natur. Du kan börja med Sai Kung och Lantau.
 
  • Gilla
Reactions: jlo
Toppen