Senaste nytt

Outsourca bonusresebokning - någon som provat?

flybob

Medlem
Är det någon som använt sig av något tjänst i stil med Book Your Award - Mileage Award Booking

Jag är i färd med att boka en resa och är osäker på om jag orkar lägga ner tiden på (eller har kunskapen) att snickra ihop något, så en tjänst som denna känns tämligen attraktiv.

Dealen på just denna site är $150 per person, OM de uppfyller de önskemål du har.
 
Är det någon som använt sig av något tjänst i stil med Book Your Award - Mileage Award Booking

Jag är i färd med att boka en resa och är osäker på om jag orkar lägga ner tiden på (eller har kunskapen) att snickra ihop något, så en tjänst som denna känns tämligen attraktiv.

Dealen på just denna site är $150 per person, OM de uppfyller de önskemål du har.

Jag har funderat starkt på detta, Jag sitter ju själv med olika verktyg för detta och hjälper gärna folk som letar bonusresor. Dock har jag aldrig haft en tanke att ta ut pengar för det, det brukar räcka med en öl eller ett glas champagne :)

Hjälpte dock min far en gång att hitta vanliga flygbiljetter till Hawaii för hans 2 kollegor, dom sa 11 000 per person T/R är ett "bra pris" som dom skulle va väldigt nöjda med. Efter lite knep o knåp hittade jag United via NYC och SFO med max 2 timmar stopp på båda ställena för 6800SEK per person T/R..... Fick 2000 SEK per skalle och en middag på Griffins Steakhouse som tack.

EDIT: @flybob behöver du hjälp kan jag lösa ett "BCkompispris" ;) Ne men skämtåsido, du har PM
 
Last edited:
Toppen