Brandten
Medlem
När jag idag plockade av min incheckade 19kg stora resväska ramlade ett av de fyra hjulen av. Vet inte vem som skötte handlingen men jag tog en kölapp hos SAS ankomstservice och fick komma fram till disken direkt.
Visade väskan. Han tog mina uppgifter. Gick och hämtade en helt ny (snyggare) väska. Jag skrev på pappret. Klart! Hela processen tog 3 minuter.
Otroligt imponerande service, vilket jag också påpekade till personalen som blev glad.
Utan att hänga ut andra flygbolag så flög jag med ett röd/blått/vitt bolag för något år sedan där väskan gick sönder. "Ojdå, jag beklagar" fick jag som svar den gången.
Visade väskan. Han tog mina uppgifter. Gick och hämtade en helt ny (snyggare) väska. Jag skrev på pappret. Klart! Hela processen tog 3 minuter.
Otroligt imponerande service, vilket jag också påpekade till personalen som blev glad.
Utan att hänga ut andra flygbolag så flög jag med ett röd/blått/vitt bolag för något år sedan där väskan gick sönder. "Ojdå, jag beklagar" fick jag som svar den gången.