Senaste nytt

Stockholm - Beijing för 5800 kr i C

Johanna

Medlem
Vet inte om jag postar rätt. Men jag köpte just en biljet med LOT (flera har skrivit om dom och deras priser) till Beijing. Den kostar ca 5 800 kr i business för full flex. I saver kostade den 5 200 kr. Ni gör sådana här galna köp hela tiden bara för att resa. Det har jag aldrig gjort innan. Tänkte att jag skulle prova LOT och tjäna lite poäng samtidigt. Det här forumet är inte bra för min ekonomi men bra för mitt poängintjänande.

Nu är bara frågan vad jag ska göra i Beijing i 2 dagar. Det är inte direkt min favoritstad.
 
Vet inte om jag postar rätt. Men jag köpte just en biljet med LOT (flera har skrivit om dom och deras priser) till Beijing. Den kostar ca 5 800 kr i business för full flex. I saver kostade den 5 200 kr. Ni gör sådana här galna köp hela tiden bara för att resa. Det har jag aldrig gjort innan. Tänkte att jag skulle prova LOT och tjäna lite poäng samtidigt. Det här forumet är inte bra för min ekonomi men bra för mitt poängintjänande.

Nu är bara frågan vad jag ska göra i Beijing i 2 dagar. Det är inte direkt min favoritstad.
5800 kr enkel eller t&r???
 

Jonas C

Medlem
Var bokade du biljetten, när och vilka datum? De enda priserna jag ser är 5900 per enkel väg, dvs 11800kr för en tur och retur.
 

Voyageur

Medlem
Finns för ca 5900 enkel väg och bokas i business saver. Notera däremot att Flex kostar bara ytterligare 600kr enkel väg. Hur mycket ger LOT business saver till EB? 200%
 

Johanna

Medlem
Tack för att ni är uppmärksamma och tack för att jag var klok och bokade flex. Jag ska inte göra sånt här när ögonen går i kors på mig. Ser nu att priset är i PLN så priset är inte alls så billigt även om det inte är ett dåligt pris för C.

Kan man ta bort tråden?
 
Toppen