Senaste nytt

Årets scoop: Hotell överbokar

jsn

Medlem
"Avvisar" som ställa personen i fråga på gatan, eller "avvisar" som att fixa fram ett rum på motsvarande hotell?
 

FrontX

Medlem
Den receptionist som gråtit ut i media för att hens arbetsuppgifter som hen får betalt för att utföra, är lite jobbiga borde ganska fort se sig om efter ett nytt jobb. Förutom att ha läckt företagshemligheter till media så har hen visat prov på enastående illlojalitet gentemot jobbet och gentemot arbetsgivaren!. Blir riktigt förbannad när jag läser sånt här.
 
Den receptionist som gråtit ut i media för att hens arbetsuppgifter som hen får betalt för att utföra, är lite jobbiga borde ganska fort se sig om efter ett nytt jobb. Förutom att ha läckt företagshemligheter till media så har hen visat prov på enastående illlojalitet gentemot jobbet och gentemot arbetsgivaren!. Blir riktigt förbannad när jag läser sånt här.

Har du den åsikten när det gäller missförhållanden på äldreboenden också?

Cheers,
/JC
 

FrontX

Medlem
Har du den åsikten när det gäller missförhållanden på äldreboenden också?

Cheers,
/JC

Vad har äldreboende med det här att göra?. Det är väl en himla skillnad på ett hotell och på ett äldreboende. På de äldreboende som media uppmärksammat så far människor fysiskt illa. Så vitt jag vet så är det ingen som får liggsår och missad medicinering, eller blir lämnade på toaletten hela natten på hotell?!. Så det är inte ens jämförbart med det som detta handlar om.
 
Toppen