Senaste nytt

Ny tv serie. Virgin Atlantic

Jonas C

Medlem
Har sett de två första avsnitten i dagarna, helt klart en intressant TV-serie. Något som jag reagerade över var hur lyxigt Upper Class framstod. Visste inte att de hade en privat incheckningslobby på Heathrow T3.
 

nissefalk

Medlem
Synd att man inte kan boka en bra trip med Virgin från Sverige, ett av de bättre bolag jag flugit med, deras lounge i London är unik, riktigt bra, bubbel pool, frisör, lugn avdelning i form av ett bibliotek , lek hörna för barn, 25 meter bar, pool table, etc etc, har vid några tillfällen haft 8 till 10 timmar i deras lounge och den tiden går fort.
 

Morgan

Medlem
Synd att man inte kan boka en bra trip med Virgin från Sverige, ett av de bättre bolag jag flugit med, deras lounge i London är unik, riktigt bra, bubbel pool, frisör, lugn avdelning i form av ett bibliotek , lek hörna för barn, 25 meter bar, pool table, etc etc, har vid några tillfällen haft 8 till 10 timmar i deras lounge och den tiden går fort.

Går väl alldeles utmärkt att boka genomgående från Sverige, åtminstone per telefon. Man kan välja mellan SAS och BA till London. Således lätt att hitta brs triper, tex till Kalifornien.

Nu har jag inte kollat sista månaderna, men de brukar matcha BAs reor rätt bra, men med generösare ombokningsvillkor
 

agehall

Medlem
Problemet med Virgin är att de inte är med i någon allians - det gör att de går bort för min del tyvärr. Verkar ju annars vara ett bra bolag att flyga med.
 
Toppen