Senaste nytt

LifeMiles 100% Transfer bonus (t o m 2015-JUL-22)

Dr. Miles

Expert
Lifemiles.com kör 100% transfer bonus miles kampanj fram till 2015-JUL-22.
Screenshot20150708_04.png


Fr o m idag 8:e juli till 22:a juli får den som tar emot miles dubbla miles när man överför miles till andras konto.
15 USD per 1.000 miles man för över. Maximalt kan man föra över 75.000 miles (och mottagaren får 150.000 miles).

Need more LifeMiles
 

gdaily

Medlem
75000 miles kostar med andra ord $1125, om jag förstår det rätt. Tyvärr är dollarkursen för hög för att jag ska nappa på detta.
 

jumbooze

Medlem
Jag har nappat till viss del, hade 25k miles på en bulvans konto som jag passade på att flytta tillbaka till mitt konto, men som andra säger, dollarkursen avskräcker och det är svårare (ej omöjligt) att hitta bra värde i bokningarna med LM.
 

Stefan62

Medlem
Resonerar jag fel när jag tänker att det är bra att ha Lifemiles för oförutsedda/oplanerade resor - även om de blir ganska dyra?
 

gdaily

Medlem
Resonerar jag fel när jag tänker att det är bra att ha Lifemiles för oförutsedda/oplanerade resor - även om de blir ganska dyra?
Absolut inte, men har ju redan 200k miles så jag behöver inte tanka mer... Har man lite miles och samtidigt kanske är i behov att skapa spend på kreditkortet så kan det vara bra affär ändå.
 

Stefan62

Medlem
Är det rätt uppfattat att man kan göra som på gamla USDM-tiden så att jag gör transfer och mottagaren kan göra transfer tillbaka?

Någon som nappat på kampanjen än?
 

jumbooze

Medlem
Ny transferbonus Página sin título February 9th and 23rd, 2016(between 00.00-12.00 GMT -5, Colombia), as the last date of transfer.
  • Transfer fee for each block of 1,000 LifeMiles: USD $17.70* including taxes for each country**.
 
Toppen