Senaste nytt

Bli kopplad till valfritt hotell inom AccorHotels via svenska telefonsupporten

SNIFF

Medlem
Jag behövde komma i kontakt med ett Sofitel som jag ska bo på för att ställa några frågor men hade ingen lust att ringa dem direkt då utlandssamtal är dyrt.

Ringde istället 020-supporten med hopp om att de kunde svara på mina generella frågor, de sade att man alltid kunde ringa dem och be att få bli kopplad till valfritt hotell inom koncernen och på så sätt inte behöva betala utlandstaxan.

Tänkte att jag delar med mig av det här.
 

agehall

Medlem
Är det inte bättre att ta Skype till detta? Jag har alltid en €10 eller så på mitt skypekonto för att kunna ringa vart som helst i världen utan att det kostar skjortan.
 

mha321

Medlem
Så länge man inte behöver vänta alltför länge för att komma fram till "kopplingstjänsten" verkar det väl som ett lysande alternativ. Visst är det billigt med t.ex. Skype, men gratis är ju ännu billigare...
 

SNIFF

Medlem
@agehall jag håller med om att skype är smidigt, men just nu är mina credits inaktiverade efter förra gången jag var tvungen att ringa utlandssamtal (så ofta använder jag mina credits att de hinner bli inaktiverade). I detta fall visste jag inte heller hur länge jag skulle behöva stanna på tråden.
 
Toppen